Buonavista Duathlon Challenge 2020

Imagini

Informații

Data: 13 Septembrie 2020, 10:00 Duminică

Descriere

Duathlon Challenge revine pe 13 septembrie 2020, cu o nouă ediție interesantă, cea cu numărul 7. Alergăm și pedalăm împreună toamna aceasta în cadrul cele mai inedite competiții sportive din Sibiu.
Detaliile despre înscrieri și probele de concurs de anul acesta sunt disponibile pe site-ul nostru: https://acceptaprovocarea.com/services/buonavista-duathlon-challenge/
PROBE:
1. Duathlonul clasic (alergare + bicicleta + alergare), pe asfalt exclusiv, individual – presupune parcurgerea următoarelor distanțe: 5 km alergare în Muzeul Satului urmați de 20 km cu bicicleta (2 bucle a cate 10 km Sibiu – Rasinari pe DJ 106 A, soseaua fiind închisă circulației autoturismelor) şi, la final, 2 km alergare în Muzeul Satului.
2. Duathlonul clasic (alergare + bicicleta + alergare), pe asfalt exclusiv , ștafetă – presupune parcurgerea acelorași distante: 5 km alergare, urmați de 20 km cu bicicleta + 2 km alergare în echipă: un alergator aleargă 5 km, apoi preda ștafeta biciclistului, iar apoi biciclistul îi predă ștafeta din nou alergatorului.
3. Duathlon Family Asfalt, pe asfalt exclusiv, o cursa distinctă pentru copiii între 6 și 14 ani, care presupune parcurgerea unui traseu de 10 km Muzeul Satului – Rasinari si retur, pe DJ 106 A, soseaua fiind închisă circulației autoturismelor, de către un părinte + un copil, ambii pe bicicletă, stimulând în acest fel practicarea sportului în familie.
4. Duathlon Family Offroad, este de fapt o cursa distinctă pentru copiii între 6 și 14 ani, ce presupune parcurgerea unui traseu de 10 km, prin pădurea Dumbrava și Muzeul Civilizatiei Populare Traditionale ASTRA, pe macadam, de către un părinte + un copil, ambii pe bicicletă, stimulând în acest fel practicarea sportului în familie.


Prima ora de START: 10:30, o sa le comunicam concurentilor exact ora de start individuala, dupa inscriere.
ATENȚIE!
! Participantii vor porni in cursa individual / echipa, la un interval de 20 de secunde. Ora de start a fiecarui concurent va fi stabilita in functie de timpul de parcurgere al cursei, pe care fiecare concurent este obligat sa il mentioneze in formularul de inscriere.
! Concurentii, in timpul cursei NU vor putea cocura unul langa celalat, ei trebuind sa respecte o distanta fizica intre ei de minim 7 m. Astfel, daca un concurent ajunge din urma un alt concurent, va trebui fie sa il depaseasca, fie sa ramana in spatele acestuia la 7 m. Nerespectarea acestor reguli va atrage descalificarea concurentului.

CATEGORII DE CONCURS:
Pentru duathlonul clasic individual:
1. INDIVIDUAL MASCULIN
2. INDIVIDUAL FEMININ
Pentru duathlonul clasic ștafetă:
1. STAFETA MASCULIN (1 concurent alergător + 1 concurent pe bicicletă)
2. STAFETA FEMININ (1 concurentă alergătoare + 1 concurentă pe bicicletă)
3. STAFETA MIXT ( 1 concurent M + 1 concurentă F, indiferent de proba aleasă)
Pentru duathlonul family asfalt:
1. FAMILY 6-9 ani (1 părinte/membru al familiei + 1 copil, 2 biciclete ) – traseu 10 km
2. FAMILY 10-13 ani (1 părinte/membru al familiei + 1 copil, 2 biciclete ) – traseu 10 km
Pentru duathlonul family offroad:
1. FAMILY 6-9 ani (1 părinte/membru al familiei + 1 copil, 2 biciclete ) – traseu 10 km
2. FAMILY 10-13 ani (1 părinte/membru al familiei + 1 copil, 2 biciclete ) – traseu 10 km

ÎNSCRIERI
Se poate face prin completarea formularului de înscriere online de pe site-ul competiției: www.acceptaprovocarea.com.
Perioada de înscriere: 15 august 2020 – 11 septembrie 2020 la orele 23:59*.
Numărul maxim de participanți admişi : 300 persoane cumulat, dar nu mai mult de:
80 persoane la duatlon clasic individual
100 persoane însemnând 50 ștafete la duatlon clasic
60 persoane însemnând 30 echipe la duatlon family asfalt
60 persoane însemnând 30 echipe la duatlon family offroad
Taxa de participare:
– 100 lei la individual
– 180 lei pentru stafeta si duathlon family
KITUL DE CONCURS conţine:
Înscriere online
Chip cronometrare
Pasta party – de luat la pachet
Număr de concurs
Medalie turnată din metal
Ace de siguranţă
Stikere bagaj
Hartă traseu/Program
“Şoricei” de prindere numar
Taxă donaţie Muzeul ASTRA
Muzică si entertainment

PRELUAREA KITULUI
Preluarea kitului de concurs se va face in preziua evenimentului intre orele 10:00 si 18:00 de la magazinul Explorer de pe strada Turnului si în ziua evenimentului, începand cu ora 09:30, la intrarea in Muzeul Astra din pădurea Dumbrava.
Predarea kitului se va face numai după semnarea de catre concurenți a Declarației pe proprie răspundere în cazul concurenților majori / dupa semnarea de către unul din părinții concurentului minor a Declarației pe proprie răspundere.

PREMII
- ocupanții locurilor I, II si III la proba individuală de duatlon asflat, masculin și feminin vor fi premiați cu sumele de 500, 350 și 200 ron
- echipele care vor ocupa locurile I, II si III la proba stafeta duatlon asfalt – masculin, feminin si mixt, vor fi premiate cu sumele de 400, 300 și 200 ron
Ocupanții locurilor I, II și III la cele 7 categorii vor primi câte o cupă personalizată si diplome.
Medalii de finish-er turnata din metal pentru toți participanții
Pasta party la pachet pentru toți participanții
Intrarea gratuită în Muzeul Satului
Muzică și entertainment

TRICOURI OFICIALE
Anul acesta, punem la dispoziţia participanţilor tricourile oficiale ale evenimentului. Acestea se pot comanda in formularul de inscriere la competitie.
-Pret tricou: 80 lei adulti, 70 lei copii

ALTE FACILITĂŢI:
Intrarea în Muzeu este liberă pentru toţi concurenţii
Pe baza tichetelor primite în kitul de concurs, toţi concurenţii vor primi o masă delicioasă, la finalul competiţiei.

Acţiune cofinanţată de Consiliul Local Sibiu prin Primăria Sibiu şi de Consiliul Judeţean Sibiu. Partener principal al evenimentului: Buonavista Catering & Banqueting.

! DETALII TEHNICE DESPRE TRASEU – ÎN REGULAMENTUL AFISAT PE SITE
Ne vedem în curând!

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?